KALENTERI TULEVASTA

BitteinSaari on osa Soikkelin BITTEIN SAARET -verkostoa

TÄRKEITÄ TAPAHTUMIA 2024


- Metsossa 16.4. puhumassa Tuntemattoman sotilaan filmi- ja näytelmäsovituksista
- toukokuussa osallistumme taas Åconiin
- tietokirjani Eroottinen elokuva ilmestyy kesällä Oppianilta






torstai 17. helmikuuta 2022

Mies Pietarista, 69

Kop kop kopu kopu kop, kuka siellä kirveellä kolkuttaa?
Taitaa olla tappava mies, tappaja varmasti paikan saa.

"Näin minä teen ja näin minä teen, minä tulin tännekin täsmälleen.   
Näin minä teen ja näin minä teen, minä panen naapurit rähmälleen."

Hop hop hopu hopu hop, kuka tätä hoppua harrastaa?
Taitaa olla taksana maa, haudaksi maitansa marrastaa?

"Näin minä tuun ja näin minä meen, minä vain pilkkoan tarkalleen.
Näin minä saan ja näin minä saan, haudasta hyötyä markalleen."

Top top topu topu top, mitä tämä katkaisu kannattaa?
Taitaa olla taitosi, vaan: kuka meistä kaikista voiton saa?

"Näin minä niin ja näin minä näin, näin minä pelkonne peilistä päin.
Ja teen minä niin tai teen minä näin, kaikki on kahtena mielessäin."

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti